close

無矽洗頭水頭髮更輕盈?

洗頭水成日都推陳出新,什麼種類都有,最近又有一種標榜無矽的洗頭水廣告賣到成行成市,話可以令頭髮輕盈,矽又係乜東東呢?有又點無又點呢?

 

L1277_088_PWF_6849

無矽洗髮水新品上架,廣告賣通街,因為洗頭水幾乎每天都要用到,而可以令自己用完感覺滿意的產品少之又少,用完一隻,覺得頭髮不柔順,就會想試新貨。
位於牛池灣的上海理髮店,幫人剪髮洗髮幾十年的理髮師林生就不以為然:「一直以來冇咩特別護髮方法,都係用洗頭水幫客洗頭,之後再用護髮素令頭髮滑少少。頭髮好乾好穅有時都係天生,通常頭髮順滑嘅人都唔吹頭,不過而家啲後生仔女都好難唔吹。洗頭水愈出愈多,都係噱頭啫,你知女人錢最易呃啦。」
原來所謂新出的無矽洗髮水,市面上一直都有,不過選擇不多,才沒有被廣泛認識。矽經常會加入洗髮水、護髮素及化妝品等。有說用矽會堵塞頭部皮膚毛孔,記者從個人護理用品店中所見,兩大排貨架放滿洗髮護髮產品,十居八九都有矽,長期使用不就很易出問題?

皮膚科專科陳珮瑤醫生就笑言:「如果有問題,矽一早就被禁止使用啦,矽好少會致敏,亦都冇咩個案係矽塞住頭皮毛孔嚟求診。」反而因為洗髮水所加入的香料及防腐劑,引致出現敏感情況比較常見,「洗頭水並唔係話冇矽就代表佢優勝啲。」
她解釋洗髮產品要加入矽的原因:「頭髮表面會有啲硬化嘅蛋白質,蛋白質就形成毛鱗片,洗頭嘅時候,矽就會填補呢啲鱗片同鱗片之間嘅空隙,睇上去、摸落去都會比較順滑,亦比較有光澤同健康。」
不過,陳亦提醒:「如果用洗頭水洗頭嘅時候沖洗得唔乾淨,太多物質殘留喺頭皮,都有機會堵塞毛孔,引致有毛囊炎情況。有時用太多含非水溶性矽的洗髮護髮產品,因為難以完全沖走,有可能積聚在頭髮表面,令頭髮變得厚重或者乾燥,這時候可以考慮轉一轉洗頭水。」

點知矽唔矽?

L1277_088_PWF_6939

舊式理髮店是先坐在椅子上用水及洗頭水洗頭,之後才去沖水。師傅林生笑記者的頭髮乾,說很難有什麼方法變得順滑,記者轉用過不少洗髮護髮產品,有矽無矽都試過,幫助都不大。

 

洗髮護髮產品五花八門,成分通常以英文標示,字體微細,一般看完都不甚了了,陳珮瑤醫生教路如何分辨有矽無矽:「你睇洗頭水成分列表嘅時候,如果嗰種化學物質最後幾個英文字係 cone或者 one就係矽。」字根來自矽英文 silicone。例如小圖中的「 Dimethicone」,但不用擔心,矽不會造成堵塞毛孔問題,不過如果要追求無矽,現在亦有相關產品可供選擇。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    super hair style 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()